Maga az írás

"Az írás gyakran nehéz dolog, de az ember néha úgy érzi, hogy elvarázsolták. Mindig biztos voltam benne, hogy a történetek a saját életüket élik, és hogy a világ legfontosabb dolgai közé tartoznak." David Almond

Üzenőfal

Friss topikok

Renesmme választás

2010.10.26. 09:11 | IldaS | 4 komment

 

Renesmme Carlie Cullen szeretné végre felfedezni a szerelem érzését, csak azzal nem számol, hogy élete már egy előre elrendelt úton halad. Próbál elszántan védekezni a sors ellen, melyben társaként kell elfogadnia Jacob szerelmét. A történet vége felé Renesmme megérti, hogy a boldogságot neki magának kell választania...

A bejegyzés trackback címe:

https://myheartsvoice.blog.hu/api/trackback/id/tr152399690

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

veresseva (törölt) 2010.11.02. 22:28:02

Gratulálok! Ezt Te találtad ki?

IldaS 2010.11.03. 10:17:13

Köszönöm szépen! A történetet én találtam ki, egy éjszaka álmodtam meg, és vettetem kitörő lelkesedéssel papírra. Remélem hasonlóképpen tetszeni fog a többi fejezet is. :)))

Gloria Watson 2010.11.05. 16:55:30

Gratulálok én is :)))

FandF 2010.11.07. 19:45:31

Most akkot gratuláljak én is? Az olyan elcsépelt.

Én inkább ennyit mondok: marha jó! :)

Lesz folytatás?
süti beállítások módosítása